8 Ekim 2008

Askerim Ben


Cennetim olsun diye siperlere koşarım

Kurşunlar delse geçse ardıma bakar mıyım.

Son günüm olsa dahi dağlarında coşarım

Açsa da tende güller yakama takar mıyım.


Nişanımı bağladım yarin sırma teline

Dedim ki bekle beni döneceksin geline

Vatan aşktan ileri kapılsam da seline

Bir daha dönmem diye busene kanar mıyım.


Kar altında uyurken göğsümdeki tüfekle

Ana baba kardeşe selam gider resimle

Dualarım karışır dilimdeki isminle

Haberin gelmese de hasrete yanar mıyım.


Kanım yerde kaldıkça uyku haram gözüme

Bir karışı veremem nokta koydum sözüme

Kanlı gömlek içinde toprak değse yüzüme

Namus şeref üstüne korkuyu koyar mıyım.


Vatanım hakkın için helalimdir sana kan

Kahreder beni bir tek kahpece öldüğüm an

Dağlarından inemem etmedikçe perişan

Gençliğe acıyıp da ölümü kovar mıyım.


Yangınlarda açacak inadına çiçekler

Uğruna pes etmek yok olmadıkça dilekler

Dalgalanan bayrağım geleceğimi bekler

Asırlar geçse bile gününü sayar mıyım.


08.10.2008
gülden ışık

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa