19 Eylül 2008

Giderken..


çıktım hayatından

giderken ardıma bile bakmadan

neyim varsa topladım ellerimle

yüreklice..dimdik !

yeni bir başlangıca yelken açtım

kırgınlığın öfkesiyle

bir veda bile etmeden ayrıldık

başlangıçta yemin etmiştik oysa

kötü günde de iyi günde olduğu gibi beraber olacaktık
olmadı

olamadık.

gurur kalelerini terkedip

affın kapılarını açamadık.

neydi bizi bu kadar bencil eden..?

senin değişkenlindeki benim korkularım mıydı?

''seni sevmiyorum''diyen dilin

senin kolaylığın mıydı?

''ben de seni''derken ben gerçek miydim acaba?
ayrıldık işte!

ne olduysa oldu...!

giderken bıraktığım boş oda kaldı sana

onu ne ile doldurursan doldur artık !

özgürsün!

ister benli gecelerin kokusuyla

ister sensiz gecelerimin hüsranıyla doldur.

giderken son dileğim

benden sonra yaşayacağın her aşkta
bende bulamadıklarını bulursun inşallah!

ben de senin bana öğrettiklerinle ayakta kalacağım

vira bismillah!


gülden ışık

28.7.2007 ist.

Etiketler:

2 Yorum:

Blogger atesinsesi dedi ki...

kar kesti yolu sen yoktun

7.10.2008 07:00  
Blogger Gülden Işık dedi ki...

evet ..giderken, çocuklarımın yaşadığı acıdan doğdu..haliyle bu acılar beni de vuruyor..

7.10.2008 10:16  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

Bu yayına verilen bağlantılar:

Bağlantı Oluştur

<< Ana Sayfa