19 Eylül 2008

Giderken..

çıktım hayatından
giderken ardıma bile bakmadan
neyim varsa topladım ellerimle
yüreklice...dimdik !
yeni başlangıçlara yelken açtım.

kırgınlığın öfkesiyle
bir veda bile etmeden ayrıldık
başlarken yemin etmiştik oysa
kötü günde de, iyi günde olduğu gibi beraber olacaktık 
olmadı...olamadık.
gurur kalelerini terkedip
affın kapılarını açamadık.
neydi bizi bu kadar bencilleştiren?
senin değişkenliğindeki korkularım mıydı?
''seni sevmiyorum'' diyen dilin
kolaylığın mıydı?
''ben de seni'' derken ben gerçek miydim acaba?
ayrıldık işte!
ne olduysa oldu...!
giderken bıraktığım boş oda kaldı sana
onu ne ile doldurursan doldur artık !
özgürsün!
ister benli gecelerin kokusuyla
ister sensiz gecelerimin hüsranıyla doldur.

giderken son dileğim
benden sonra yaşayacağın her aşkta bende bulamadıklarını bulursun inşallah!
ben de, senin bana öğrettiklerinle ayakta kalacağım
vira bismillah!
gülden ışık
28.7.2007 ist.

Etiketler:

2 Yorum:

Blogger atesinsesi dedi ki...

kar kesti yolu sen yoktun

7.10.2008 07:00  
Blogger Gülden Işık dedi ki...

evet ..giderken, çocuklarımın yaşadığı acıdan doğdu..haliyle bu acılar beni de vuruyor..

7.10.2008 10:16  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa