1 Eylül 2009

Yalnızlığımda Kaldım Annem


Yalnızlığımda kaldım annem;
Ses veren yok sesime..
Elimi tutan yok ..
Hadi ! diyen yok.

Bu ne garip bir duygu annem;
Kaybederek kazanmak..
Ne menem şey.
Bedeller ödeniyor..
Umutlar siliniyor ..
Yine de..bitmiyor.
Hele o tutmak istediklerimi..
Elimle salıvermek yok mu annem ..
O bana çok koyuyor.
O beni çok yoruyor.
Gülüşünle biraz cesaret ver annem..
Biraz benden yana ol;
Kelepçelerden kurtulayım..
Kaybettiklerimi bulayım.

Yalnızlığımda kaldım annem;
Ses veren yok sesime..
Elimi tutan yok!
Hadi !diyen yok.
Sana döktüm içimi annem..
Senden gayrı dinleyenim yok.

1999 Gülden Işık

Etiketler: , ,

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

bende öyle diyorum...

20.11.2009 07:00  
Blogger Gülden Işık dedi ki...

ve ne yazık ki bizi dinleyen anelerimiz bi gün bizi terk ediyor ve bizde ,bizi öyle dinleyecek bir yürek arıyoruz..paylaşımınıza çok teşekkürler..

20.11.2009 08:12  
Blogger Sensiz Olmuyor dedi ki...

yüreğinize sağlık, muhteşem olmuş.

20.11.2009 12:32  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa