10 Ocak 2009

Yıllar sonra


Yıllar sonra tanıyamazsan kendini aynalarda,
Ağlayayım deme sakın!
Sakın beyaz saçlarını yolma!
Sadece bugün sana ''aldandığını göreceksin’’dediğimde
Bana gülüp geçtiğin anı hatırla!
Ve düşün nasıl sevildiğini..
Düşün,dost sandığın yüzlerin gülüşlerini;
Hiç birinden bir eser bulabilecek misin?

Heyhat! geç kalmış olacaksın bunu anladığında.
Senin gençliğin kurumuş ağaca,
Benim sevgimse unutulmuş kayalara dönecek.
Gücümüz yetmeyecek rüzgarlara,dalgalara.
Köşelere sinip..
Ben, yılların boşa geçtiğine yanarken,
Sen,pişmanlığının sancılarını çekeceksin.
Biliyorum geride bıraktığına,
Gururun yüzünden dönemeyeceksin de.
Ve sen de benim gibi ümitsizce,
Hayat yolunda yalnızca tükeneceksin.

1972/Gülden Işık

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa